Pomagam żyć zdrowo i ciekawie

    Droga Czytelniczko!

    Stworzyłam te strony po to, by pomóc Ci zachować to, co jest wielkim skarbem, czyli zdrowie i jednocześnie mieć z tego frajdę.
    Jak być odpornym na stres i na przeziębienia, jak zachować pogodę ducha kiedy za oknem głęboka zima? Jak nie dać sobie ukraść uśmiechu z byle powodu i być po prostu zadowolonym z życia?
    Tu znajdziesz praktyczne wskazówki jak utrzymać dobrą kondycję psycho-fizyczną i co na nią wpływa.

    Ten blog skierowany jest w szczególności do menedżerek i właścicielek firm, przeżywających codzienne stresy związane z braniem na siebie dużych odpowiedzialności, stawiających sobie wielkie wyzwania zawodowe i rodzinne. Zarówno dla Ciebie, która regularnie ćwiczysz, jak i dla Ciebie, która zastanawiasz się co zrobić by szaleńczy bieg życia nie wyrzucił Cie na zakręcie.  Jak się zatrzymać i nie stracić? Jak wyhamować i jednocześnie odnieść sukces?

    Będę dzieliła się moją wiedzą. Będę pisała na tematy, które Ciebie interesują. Pomogę Ci w sprawach, z którymi się zmagasz. Będę Ci służyła wsparciem i wszelką radą.
    Jeśli masz jakieś sugestie odnośnie tego, o czym tu będę pisała, to napisz o tym w komentarzu poniżej.

    Miłej lektury.

    Ewa Anna Schiller

     

    7 odpowiedzi do Pomagam żyć zdrowo i ciekawie

    1. Ewa Masłowska 15 lutego 2010 w 21:27 #

      osobiście doświadczylam, co może dać joga, a zwłaszcza umiejetność skorzstania z największego daru natury, jakim jest oddech. od kiedy wprowadilam do swego życia ćwiczenia oddechowe, jakich nauczylam sie na kursie “Art f liwing” moje życie zmieniło się.
      jestem w stanie przywrocic energię w szybki sposób, choć pracuję bardzo dużo, uododporniłam się na stress i zyskalam wewnętrzną równowagę, a ponadto tylko oddechem (znajomość technik jest konieczna) potrafię szybko pokonać chorobę. a to chyba dużo.

      Sądze, że warto czytelnikom blogu uchylic rąbek tajemnicy, choć oczywiście opanowanie technik oddechowych i całej otoczki wymaga jednak ukończenia kursu.

      Ćwiczenia ciała – to oddzielny rozdział. Ale o tym spodziewam się poczytać w blogu. Zwlaszcza, ze jest tyle rodzajow jogi i nie każdy wymaga gietkośći gumowej lalki.

    2. Ewa Schiller 16 lutego 2010 w 05:15 #

      no własnie, sama choc jestem nauczycielem Sri Sri Yogi taka gietkoscia nie mogę sie pochwalić. I nie oto w tym wszystkim chodzi. Najwazniejsze to przekraczanie własnych barier.

    3. Kasia Wojciechowska 19 lutego 2010 w 00:46 #

      świetny blog, Ewuniu! Gratulacje i dozo w niedzielę. Kasia

    4. Ola 20 lutego 2010 w 20:23 #

      A ja czekam na zdrowe przepisy kulinarne ;)
      Uściski, Ola.

      • Ewa Schiller 20 lutego 2010 w 22:19 #

        a widziałaś “marynowana paprykę” i “placki śliwkowo-cynamonowe”? Oba rewelacyjne. Chętnie zamieszczę więcej zdrowych przepisów.

    5. Danuta Miszczak 7 marca 2010 w 04:02 #

      ja spodziewam się, że uzyskam porady jak ćwiczyć yogę , gdy część kręgosłupa ( odcinek lędzwiowy) pobolewa i bark też o sobie daje znać.

    6. Anna Jaskulska 6 kwietnia 2010 w 21:21 #

      Pani Ewo bardzo interesująca strona.. a zapowiada się, że coraz to ciekawszych rzeczy będzie można się z niej dowiedzieć :)
      podpisuję się pod zapotrzebowaniem na nowe smakowite przepisy
      serdecznie pozdrawiam

    Dodaj komentarz

      5 sposobów na podniesienie energii

      ZA DARMO!

      Chcesz otrzymać poradnik?

      Imię:
      *
      Email:
      *
      Dwa dodać dwa:
      *
       

      Rytuały Tybetańskie – za darmo!

      Chcesz otrzymać poradnik PDF oraz NAGRANIA z zestawem 5 ćwiczeń, które poprawią twój wygląd i samopoczucie, zastąpią botoksy, lasery i inne kosztowne zabiegi, zwane eliksirem młodości, powodują spowolnienie zegara biologicznego?

      Wpisz adres email i sprawdź swoją pocztę.

      Potwierdzam

      Przeczytaj poprzedni wpis:
      Niezwykła podróż mózgu

      Posłuchaj tej fascynującej historii pewnej Amerykanki, która mogła "dotknąć" swojego mózgu... kliknij na link poniżej i obejrzyj film pt. Jill...

      Zamknij